Mga Kaganapan sa Kita Kits July 1, 2011

Na solve na rin finally ang mystery kung bakit me black wag na picture si ricky.  Nasa Zamboanga City ako ng makatanggap ako ng mensahe mula kay Ricky informing me na may bonding hosted by Emperoy.  Akala ko I was relieved of my official duty as digital messenger ng grupo hindi pa pala.  Utos pala iyon na message mula kay Ricky.  Anyways, heto ang mga larawan na nagpapatunay kung gaano kasaya ang gabing iyon. Roy:  Kamusta na En, NPA na pod diay

Enen:  Wa ko nabalaka Roy kay naa man pod ta Obispo.  NPA ko ikaw PNP man pod Scene 2:  Backround music You ask me if there’ll come a time When I grow tired of you Never my love Never my love You wonder if this heart of mine Will lose its desire for you Never my love Never my love What makes you think love will end When you know that my whole life depends On you (on you) Never my love Never my love You say you fear I’ll change my mind And I won’t require you Never my love Never my love How can you think love will end When I’ve asked you to spend your whole life With me (with me, with me)

Jeanmarie:  murag mali man ang background music dapat kanang bagay sa among position karon kanang murag Pasulyap sulyap.  Naunsa ning katapad nako may pa ang cellphone ginapislit to think cleavage enhancer akong suot

Ademar:  Magpislit pislit na lang ko ug keypad ani para di mahalata ga kurong akong mga tudlo tungod aning cleavage ni katapad.

Natapos ang Never My Love na song na walang kumanta.  On the next reserve song.  Hindi ko matandaan kung ano ang sumunod na kanta.  Pero, itong larawan na ito natatandaan ko pa kung bakit tumitingala sila Roy:  karon lang ko kamatikod sexy man diay si Bulz no

Enen:  mao man tinga gani ko nganong nabalinggkinitang ang lawas ana nga kadtong nag koleg pa mi sa Zuellig kaniadto sa Zamboang nga balyena man na siya.

Ade:  ambot ninyo whether sexy na or balyna si Alden pangitan gyud ko sa iya Matapos laiting ng kumag ang kanilang Godfather isang pangyayari ang nagaganap sa kabilang upuan.  At this time, walang background music kasi pagod na ang frustrated singer sa kakanta na hindi maitono kasi pangit ang microphone walang ECHO Rosales Ang orihinal na text dito ay ganito

Adonis: matay ning mga tiguwanga ni mag ulaway pa.

Teray: Sus kung wala pa lang ni si Adonis gikumot ko na si Ricky.

Ricky: kape kape lang sa ko lisod na mahubog naa ra ba ta katapad nga murag naay plano . Peace to all of you.

Subalit dahil sa constant urging ng aking mga kaibigan na bigyan ng katuturan ang mga larawan ninais kung palitan ang mga laman ng isip nila.

Adonis:  Hay naku makapasa unta akong lalabs sa exam.  Nag guilty baya ko nga biyaan nako .  Ha hay naunsa man ning duha dinhi mura man nag birig birigay

Teresa:  Sus kung naa pa lang ko powers nga makasulod ko sa utak sa lain tawo ako gyud ni ignan adonis.  Di ba ga review imong misis?  Wa kay balak magbantay ug bata?

Ricky:  Padaplin tah gamay basi pag tripan napod ni Ate Charing ning mga pictures makit an sa akong my everdearest faith mahapakan napod ko ani ug karahay bah.  Mao gani gakape kape rah ko dinhi kay meeting baya sa 2013 reunion akong pananghid kay misis.

Kulang na lang dito ang advertisement ng Safeguard para perfect na ang conscience chuva hahahahahhahahahahahahaha Hindi lang po kantahan ang nangyari sa gabing iyon.  Me harutan at landian din dahil me palaro.  Makikita sa larawan  na ito na ang laro po ay Truth Or Dare Enen:  sige daw be tuyuka ang baso para maka pangutanan na

Alden:  puede ako na lang mutuyok tuyok na ko panimoot bah

Ade:  Mao na ni rin ang duha ka palahubog ga truth or consequence.  Hubuay gyud ni bah

Enen: Question, naka crush ka ba sa ako during high school

Ademar:  tuara nangita ug fans club president

Alden:  crush imong nawong wa man gai ko kadungog nga naa ka na crush kadto high school ako pa noon

Enen;  Mao gani nangutana ko Ademar: Hahahahahha kay ngano en kung naka crush diay si alden sa imo kaniadto malipay ka

Enen:  dili mao siguro way nag ka crush sa ako kay sumpa ning godfather .

Alden:  Naay ketchup dinhi bay oh imna na basi mawala ang sumpa heheheheheheehehehehehee. And now for the sweetest picture of the night Enen:  ali diri ca dali ba gang suksok pa para nindot atong mga dagway nining larawan.

Ca:  Baho lagi si Enen ron, di na siya naga pa labada, dati iyang damit kay amoy perfume man.  Dapat diay maningil diay mi ni juday ug royalty sa surf kay kami baya nakauna anang para kang naka perfume

Enen:  dali gang bah shot na ta para naa ko ipanghambog sa akong future apo nga amiga mi sa mama ni Dora

That night it is not only the people who has lots of thoughts and things to say.  Ika nga sa science that there are two kinds of matter living and non-living things.  Kaya sa pic na ito ang mga buhok po ang nag uusap hindi ang tao. Leader sa mga Uban (naa siya duol sa ears):  dapat managhan ta habang naa pa siya buhok busa hinay hinayon nato ug kamang ang mga itom na buhok.

Leader sa mga Itom Na Buhok (naa siya sa may agtang.)  :  Mga katropa kung itom nga buhok!!! duha lang atong kapalaran ani it’s either makamang ta ug mahimo uban or mangawala ta sa kalibutan.  Duha rah pod atong paingnan mag padaplin ta ug makig mingle sa mga uban or magpanit na lang ta aron masinaw ang anit ug wa nay kataguan ang mga uban

Kamong mga readers kabalo namo unsa gipili sa mga itom nga buhok by looking at the picture.  Yati ra. Pahabol nisingit ang mga totoy initah ba sa among kahimtang ani gamay rah ang gi bunyag sa among amo.  And the hands replied I am itching to pull out the hairs of this SOB.

Musical interlude sa tah sa kani na pic mao ni ang lyrics

I’ve got your picture Of me and you

You wrote “I love you” I wrote “me too”

I sit here staring and there’s nothing else to do

Oh it’s in color Your hair is brown Your eyes are hazel

And soft as clouds I often kiss you when there’s no one else around

Heto naman ang video

Heto ang pic imagine niyo lang

Finally, nakita ko na rin ang perfect picture para sa isa sa mga funniest and classic jokes of all time.  Huwag i career ang mabasa ninyo.  It o ay katuwaan lamang.  Pero mainam din na i imagine ninyo na these two guys really blurted out the dialogue.

Guy One:  Bay kanang gamiton tah ug bayot bah kinsa man ang mag suck? (hahahahhaahhahahahah wa ni siya labot sa dialogue ha notation ko rah galisod ko pugong imagine mugawas ni sa baba ni _______)

Guy Two:  natural bay ang bayot gyud kinsa pa diay

Guy Two :  yawa daan ko pa ba bali gyud to gabii bah

While na confuse ang duha ka WAG boys naa pod tarayan nahitabo sa pikas lamesa

JeanMarie:  I Am Woman

Alden:  I’m Every Woman Ko

Jeanmarie:  Woman in Love ko Ikaw  Woman in Chains

Alden:  Correction! I’m Not A Girl Not Yet A Woman

Jeanmarie:  ako prostitute ikaw substitute lang

Alden:  Avah maldita ka ginawa mo pa akong tokwa meat substitute lang

Jeanmarie:  Sige na manganta na lang ta ug Where Have All The Cowboys Gone

The next picture is an evidence na si Carolyn Lao Palmares is taba gyud ug payat pod si Teray .  Go figure kay obvoius kaayo wa sila na ensakto sa picture. Hahahahahahhahahaha

Enen:  naa ba mo ani nga pic sa imo ex husband teng

Teray: do not say bad words

Ca: sibug uy di gyud ko makita sa facebook ani bah

Life is KKK, that is Kick Kiss and Kick.  So Ca you were kicked a while ago mao ni imong Kiss.

Roy:  atras gamay ka cay imong ilong mudako ug samot

Ca:  sige lang Roy ma nindot gihapon ang effect kay am sure mao rah ni ang pic nga murag gi photoshop.  (This is the only picture nga dili blue ang colog sa shirt ni Roy and I am wondering kung nag change costume si Roy)  Si Ca na change ang color gamay.  Kay nituyok man ni siya mala wonder woman unya kay mubo man ang hair mao slight lang ang changes wa na complete ang drama.

Hindi puede matapos ang blogpost na ito kung walang social relevance.  Kaya heto ang nakakaantig damdamin na picture noong gabing iyon

Roy: Jean asa ka gikan lahi lagi imong aura ron

Jean:  ngano roy finally ge seksihan ka sa ako

Roy:  dili ngano nag coat ka nagmukha ka tuloy flood victim hahahahahahh

Mao ni si Roy usahay pa anghel anghel ug dagway pero wicked and twisted pod usahay ang sense of humor.

Padayon ta sa social relevance kasi me continuation ang pic na eto

Jeanmarie:  lain kayo ka roy imo kung gi chapter.  guapo ka pa naman sa akong panan aw

Roy:  kay ngano ronnie ricket s gyud diay imong tan aw sa ako

Jeanmarie:  dili si max rickets iyang papa hahahahhahahahaha (kabalos pod)

Ang isa sa magagandang kinahinatnan tuwing mayroong pagtitipon is sometimes you got to experience how it should be.  Kagaya na lang sa larawan na nasa itaas.

Roy:       Ani  imong feeling kung si Rey ang nag akbay sa imo

Teray:   Dili baya Roy lahi gyud.

Roy:       Ngano diay unsa difference?

Teray:   Kay Rey manginit akong lawas sa imo manginit akong ulo.

Roy:       Mao bah, unya unsa imong ginatumar nga tambal

Teray:  Dali rah huna hunaon nako si Adonis ang muakbay sa ako kung init akong para maka pang yawa ko. Unya kung init akong lawas huna huna on na lang nako akong ex husband para ikatulog ko na lang.

Background music dayon Feelings nothing more than feelings.  And the music was cut to play on the next song.  I remember the boy but I don’t remember the feelings anymore.

At hindi diyan nagtatapos ang mga feelings na what if.  Hahahahahhahahahah.  Sorry guys but I need to do this and penis this blog.

Roy:  ganito pala ang feeling ng mga babae kung naka akbay kay Ricky.  Karon lang ko ka realize nga until now mas solid diay ug lawas si Tariki.

Ricky:  gahia sa dibdib ni Emperoy uy mura man ko ani si Boyet de Leon sa PNB na ads.  “para kang nakasandal pader”  I wonder kung si Phoebe nakatilaw ani na moment.

Roy:  hala nabasahan lagi nimo akong mind Rick.  Ask pod ko bah kung pila kababae naka akbay sa imo sama ani ato ginabuhat

Ricky:  din a lang ko mag tell Roy kay maka lie pa ko madugangan ang akong bad record.

Sometimes in our unguarded moments we tend to act foolishly.  Katulad sa larawan na ito.  Ngayon ko lang natanto na si Ricky pala ay fan ni FPJ.  This is the first time I saw him na naka jacket, sabagay di ko nga nakita naka underwear naka jacket pa .  Bwahahahahahahahhaahha naka short pants oo pero beyond the short pants wa gyud. Lorlene, I know you do not agree na Amay Bisaya ang posturing sa animal husbandry nimo.  He’s more than good looking to compared with him in the first place.  Dencio Padilla nope, I would’nt buy it.  Basta naa siya kanawong side kick ni FPJ hahahahahhaha si Berting Labra hahahahahha

Ricky:  kape lang inorder ko pero bakit tipsy nako

Enen:  wa ka kabalo bay gibuhusan na ni godfather ug gilbeys ug gi butangan ug upos sa sigarilyo.

Ricky:  Mao bah, galagawa uy

Enen:  Posing ta bay naa pautograper na babae gaa Kodak sa ato.  (sa mind ni Enen mao na ang thoughts “maka kilig gyud diay kung katapad sa ricky)

Ricky:  Naunsa ka bay nahimoot ka lagi

Enen:  karon lang nako na explain ngano during bonding moment si Alden dili mutapad kay Adonis sa imo gyud.  Ga rumble akong intestines as if I made lunok a rectal suppository

Me binabagayan ang mga bagay sa bawat tao.  Katulad na lang sa posing ni Enen.  Bagay pala talaga sa kanyang ang maging Boys In the Hood.  Hahahahahha Peace man.

Ade:  kuyawa posing nimo en uy mura ka si Wesley Snipes

Ricky:  Heheheheheheh unsa na lang kaha ko kung Wesley Snipes si Enen

Enen:  aw sigurado bay Dennis Rodman ka.  Hahahhahahahha

Ade:  layua bas a comparison.  Ang posing ni Ricky is Alice Dixson uy kadtong “I can feel It”  Sige daw bay ituyok imong shoulder hhhahahahahahaha

Ricky:  buang himoon pa ko nimo bayot.  Tama na ang isa noh

Natapos din ang bangayan ng dalawang ito.

Jeanmarie:  pangitaa ang Through The Fire Den

Alden:  Avah kabalo man ka mubasa sugon pa ko nimo

Jeanmarie:  sige nagod lambing lang gud

Alden:  mao na ni karon I age dayon sa pagkababae mahadera.  Sugoa lain laki kay anad na sila suguon ug ila mga misis.

Roy:  beh beh tan awon nato kung ka pugong ba ni sir icky

Ricky:  Inom dili Inom dili Inom dili inom dili

Roy:  (pinaungo nga tingog)CIGE NAH RIIIICKKKYY INUM NA ANG VINO.  MAKAPALAGSIK NA SA LAWASSSSSSS. KATULOGON NA RAH BA KAHHHHHHH

Ricky: Beer kape beer kape beer kape beer kape
Roy :  murah mas nindot ang piliian Ricky ani aquarium dili aquarium dili aquarium dili

Ricky:  kuyug alden dili kuyug dili kuyug dili

Hahahhahahahahahahahahahha.  If I know nahuman namo nag aquarium .

Roy:  dali ade kumuta ko di bitaw mahagip sa frame ang imo isa ka kamot

Ade:  giloka nimo tudlo roy uy

Roy:  at least ato position karon di pareha kaniadto sabakay sa jeep

Ade:  na mao ron hait rah ba gyud ug lubot sakit sa batiis

Jeanmarie:  bagay man diay gyud mag pulis si alden no

Ade:  puliswoman kamo hahahahahaha

Alden:  nagtabon lang gani tah kay mag burp ko.

This picture is probably one of the sanest that we did.  But inside in our minds murag dili gyud ni sane bah

Adonis:  bagay kaha ko sa akong Margie Moran na pahiyom

Enen:  murag naka tsansing ni si alden bah

Ricky:  murag gamay na lang sibog igo gyud akong itlog sa elbow ni alden ba

Roy:   Taod taod naa ko himuoon bah maggubot gyud ni

Ade:  Taasa gyud ka sa kamot ni Roy uy

And nangyari talaga ang plano Roy kay eto ang ending

Ade:  Heheheheehehh nangutot na pod si Roy

Enen:  tara contest na pod tah pakusganay utot

Adonis:  Sige ako una bwahahahahahaha

Enen:  ako na pod  aw unya nako murag UST pa

Ricky:  peste nitapad pa ko alden baho rah ba kayo ni ug utot

Roy:  Wa man ko nangutot

Alden:  Hala ka Roy wala rah ba nag order tah ug bopis mao wa tay kapasanginlan sa bahug utot

Na remember noon nako ang joke pabahuay ug utot

Obispo Roy:  Tooooooot (ug ang mga silya nasibog sa kabaho sa utot ni Roy

Cardinal Enen:  Bugwaaaakkkk ( ug nasibog usab ang mga silya pati mga bintana nangabre sara abre sara

Archbishop Adonis:  Pahaak (hinay kayo ang utot wa natarog ang silya ug bintana pero ang mga santos nangitah ug tsinelas kay managan sila sa sobra sa kabaho)

Hahahhahahahahhahahhaha

Bago mag end may mystery lang pos a pictures sino kaya ang umorder nito

This one seems to be a hotdog but I don’t know if this is the real one or not.  Kay kung real one ka kinsa kaha ni nga hotdog hahahahahahahahahha

And finally, the word of goodbyes and au revoir for the next bonding.

Background musc (mga kababayan ko dapat lang malaman niyo ako ay taga Jacinto

Ade:  Inaanyayahan kop o kayo sa susunod na pagtitipon.  This time kakanta at sasayaw ako.  Huwag kalimutan po.  Sana nag enjoy kayo sa gabing eto.  Thank you Roy,I hope wa ka natagam sa gastos kay ako wala pa pod hahahahaha.  Sa mga dumating thank you din next time sa Zed Pizza tah ha .  Sa mga wala mo abot sa sunod panipot mo kay grabe libak sa inyo.  Daghan mi nahibal an kaninyo.  Hehehehehehehehehehehehehehhe.  Sa mga nitabang pag organize intawon ayaw bawia sa kaon ug inom hahahahhahahahahahahahahha.

Until next time ha

Itutuloy

(Itutuloy)

2 thoughts on “Mga Kaganapan sa Kita Kits July 1, 2011

Leave a Reply

